Altres notícies

Residència d'Avis Marià Fortuny. Reus

RESPONSABLE ASSISTENCIAL

Informació general:

La Residència d'avis Marià Fortuny de Reus cerca un/a Responsable Assistencial per al seu centre a Reus. Disponibilitat de incorporació el 20/03/2023

Busquem una persona amb actitud creativa, dinàmica, amb capacitat de lideratge i acostumada a la presa de decisions. Amb iniciativa, dinamisme, extraversió, capacitat de treball en equip i dots de comunicació.

Les persones interessades hauran de lliurar la següent documentació:

1. Accedir a http://borsadetreball.grupsagessa.com i registrar-se a la borsa de treball de CMQ, introduint totes les dades personals i curriculars.

2. Obligatori completar el perfil adjuntant la documentació (currículum vitae, vida laboral, titulacions/cursos i carta de presentació).

3. Inscriure's a la convocatòria oberta següent amb el codi: MF RA 03 23

Termini màxim de presentació de sol·licituds: 13 de març de 2023

Contacte: Leonor López

Correu electrònic:

Telèfon de contacte: 977010828

Adreça electrònica de contacte: seleccio_rrhh(ELIMINAR)@centremq.cat Respondre el correu a seleccio_rrhh(ELIMINAR)@centremq.cat

Retribució:

Tipus de contracte: Jornada completa

Horari: 9:00-17:00

Places vacants: 1

Experiència i altres requisits: Es requereix:

• Titulació Universitària relacionada amb les Ciències de la Salut i Socials (infermeria, treball social, psicologia o similar)
  • Domini del català parlat i escrit.
  • Acreditar certificació consistent en no haver estat condemnat per sentència ferma en algun dels delictes previstos a la LOPJM.

Es valorarà:

• Experiència en tasques de direcció i/o comandament. (concretar dedicació i durada)
  • Experiència en l'àmbit de la geriatria. (concretar dedicació i durada)
  • Formació complementària per al lloc de treball. (concretar hores i/o crèdits)
  • Capacitat de treball en equip
  • Bones aptituds pel tracte amb l'usuari
  • Disposar del certificat de discapacitat igual o superior al 33%.

Pujar